Aveti posibilitatea de a returna produsele achizitionate in termen de 15 de zile calendaristice.

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Pur si simplu v-ati razgandit sau nu va mai place produsul. Produsul trebuie returnat ca nou, in cutia originala si cu toate accesoriile incluse.
  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.
  • Produs nefunctional in primele 24h de la receptia coletului. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau telefonice.
  • Produs cu colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat. Costurile de retur cad in sarcina magazinului nostru.

 

Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur (retragere din contract) conform OUG 34/ 2014.

Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online, livrare sau ridicare din magazin).

Clientul trebuie sa notifice in scris pe mail la adresa contact@trendis.ro in termen de 48 de ore de la livrarea produsului orice neconcordanta, deteriorari ori defectiuni. Orice sesizare ulterioara, va fi procesata conform prevederilor garantiei.

 Produse care nu pot fi acceptate retur:

  • Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual, ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
  • Conform Art. 9, alin. (1), raportat la Art. 15 Lit. e) din Ordonanta de Urgenta 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, nu pot fi returnate produse de ingrijire personala care au fost utilizate, din motive de protectie a sanatatii si din motive de igiena. (produse precum sterilizatoare, aparate de ras/tuns, epilatoare, aparate ingrijire corporala, perii rotative, placi de par, etc.);
  • Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
  • Produse pe care au fost aduse modificari fizice neexistente la cumparare (ex. mobilier care a fost montat, etc);
  • Produse care nu au etichetele intacte, au sigiliile rupte sau sterse;

 

Pentru returul produselor din categoria Mobilier care au beneficiat de transport gratuit, se va percepe costul de transport de tur-retur (produse precum scaune, unitati de spalare, posturi de lucru, mase manichiura, etc.).

Pentru produsele returnate ce nu mai pot fi revandute tot ca fiind noi (cele care prezinta urme de zgarieturi fine pe carcasa, sau pe suprafata produsului, ambalaj deteriorat, etc.), returul poate fi procesat prin procedura aplicarii diminuarii valorii produsului cu 10-50%, fie la optiunea clientului vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Returul va fi acceptat doar daca clientul plateste diminuarea valorii precizate de service, sau contravaloarea aducerii produsului la starea initiala.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produselor pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data primirii produsului, iar viramentul se face doar in contul bancar furnizat de client.
Cheltuielile de transport pentru returnarea produselor intra in sarcina cumparatorului si nu sunt returnate de catre vanzator.

Mentiuni: Produsele consumabile se pot returna doar daca sunt sigilate sau daca nu au fost folosite deloc.

Solicitarile de retur se notifica doar prin email la 
contact@trendis.ro , specificand:

  1. Nume, Prenume
  2. ID comanda
  3. Telefon
  4. Adresa de email
  5. Produse de returnat
  6. Motivul returnarii
  7. Contul bancar

Sau mergeti in contul Dvs. la istoric comenzi, selectati comanda si bifati mai jos produsul pe care doriti sa-l returnati, completand si casuta cu motivul returnarii.

 

arrow_upward