Cos
Subtotal 0,00 lei
Livrare
Total 0,00 lei

Aveti posibilitatea de a returna produsele achizitionate in termen de 14 de zile calendaristice.

Clientul trebuie sa notifice in scris pe mail la adresa contact@trendis.ro in termen de 48 de ore de la livrarea produsului orice neconcordanta, deteriorari ori defectiuni. Orice sesizare ulterioara, va fi procesata conform prevederilor garantiei.

  •   

PUTETI SOLICITA RETURUL PRODUSELOR IN URMATOARELE CAZURI:

  • Pur si simplu v-ati razgandit sau nu va mai place produsul. Produsul trebuie returnat ca nou, in cutia originala si cu toate accesoriile incluse.
  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.
  • Produs nefunctional, eventualele lipsuri/deteriorari ale produsului trebuie comunicate catre firma noastra in termen de 48 de ore de la primirea coletului, in caz contrar se considera ca acestea nu au existat.
  • Produs cu colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat. Costurile de retur cad in sarcina magazinului nostru.

  •   

PRODUSE CARE NU POT FI ACCEPTATE RETUR:

  • Produsele care au depasit termenul legal de 14 zile calendaristice - Link documentatie;
  • PERSOANELE JURIDICE nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online, livrare sau ridicare din magazin).
  • Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur (retragere din contract) conform OUG 34/ 2014;
  • Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual, ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
  • Nu pot fi returnate produse de ingrijire personala care au fost utilizate, din motive de protectie a sanatatii si din motive de igiena. (produse precum sterilizatoare, aparate de ras/tuns, epilatoare, aparate ingrijire corporala, perii rotative, placi de par, etc.) conform Art. 9, alin. (1), raportat la Art. 15 Lit. e) din Ordonanta de Urgenta 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative;
  • Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
  • Produse pe care au fost aduse modificari fizice neexistente la cumparare (ex. mobilier care a fost montat, etc);
  • Produse care nu au etichetele intacte, au sigiliile rupte sau sterse și toate documentele cu care a fost livrat produsul (factura fiscala, bon fiscal sau chitanta ramburs).

  •  

MENTIUNI:

  • Produsele consumabile se pot returna doar daca sunt sigilate sau daca nu au fost folosite deloc.
  • Pentru returul produselor din categoria Mobilier care au beneficiat de transport gratuit, se va percepe costul de transport de tur-retur (produse precum scaune, unitati de spalare, posturi de lucru, mase manichiura, etc.).
  • În cazul schimburilor, te rugăm să specifici produsul pe care dorești să îl primești în loc, iar în cazul retururilor, numărul contului în care dorești transferul.
  • Costurile de transport în ceea ce privește atât returul, cât și schimbul unui produs revin în responsabilitatea clientului si nu sunt returnate de catre vanzator;
  • Pentru produsele returnate ce nu mai pot fi revandute tot ca fiind noi (cele care prezinta urme de zgarieturi fine pe carcasa, sau pe suprafata produsului, ambalaj deteriorat, etc.), returul poate fi procesat prin procedura aplicarii diminuarii valorii produsului cu 10-50%, fie la optiunea clientului vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Returul va fi acceptat doar daca clientul plateste diminuarea valorii precizate de service, sau contravaloarea aducerii produsului la starea initiala. Vanzatorul va rambursa contravaloarea produselor pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data primirii produsului, iar viramentul se face doar in contul bancar furnizat de client.

  •  

PENTRU A REALIZA RETURUL UNUI PRODUS URMATI PASII DE MAI JOS:

  • Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor enumerate mai sus;
  • Solicitarile de retur se notifica doar prin email la contact@trendis.ro , specificand:
  1. Nume, Prenume: 
  2. ID Comanda sau Nr. Factura: 
  3. Telefon: 
  4. Adresa de E-mail: 
  5. Produse de Returnat : 
  6. Motivul Returnarii: 
  7. Contul Bancar: 
  8. Titular Cont: 
  • Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul, cutia intacta;
  • Ambalarea produsului sa fie facuta foarte bine, acesta sa fie ambalat in alta cutie pentru a nu prezenta urme de deterioare la receptie;
  • Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat si insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

  •  

Multumim pentru intelegere!

  • Echipa Trendis
  • Aproape de tine
arrow_upward